BestPrice.gr

Τρόποι Παραγγελίας

ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα μας μέσω της ιστοσελίδας μας, ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected] ή τηλεφωνικά στο 2810-223754.

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Στο forpets.gr έχετε τη δυνατότητα να παραλάβετε τη παραγγελία σας από το φυσικό μας κατάστημα που εδρεύει στο Ηράκλειο Κρήτης – Νικολάου Ρεστιβάκη 4 με Τ.Κ. 71304. Είτε να επιλέξετε την αποστολή με ΕΛΤΑ Courier, είτε με άλλη εταιρεία της αρεσκείας σας.
Στην περίπτωση επιλογής courier διαφορετικής από την ΕΛΤΑ Courier δεν έχουμε καμία ευθύνη για το κόστος μεταφοράς των προϊόντων. Επιλέξτε διαφορετικό τρόπο μεταφοράς των προϊόντων δηλώνοντάς το πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας στα σχόλια ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected] ή το τηλέφωνο 2810-223754.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά ως προς τον χρόνο παράδοσης, η εταιρεία παραδίδει τα αγαθά με τη μεταβίβαση της φυσικής κατοχής ή ελέγχου των αγαθών στον καταναλωτή χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, αλλά οπωσδήποτε εντός 10 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης.
Εάν η εταιρεία δεν εκπληρώνει την υποχρέωση της να παραδώσει τα αγαθά τη χρονική στιγμή που συμφώνησε με τον καταναλωτή ή εντός της παραπάνω αναφερόμενης προθεσμίας ο καταναλωτής επιβάλλεται να ζητήσει να πραγματοποιήσει την παράδοση εντός επιπλέον προθεσμίας ανάλογης των περιστάσεων. Εάν η εταιρεία δεν παραδώσει τα αγαθά εντός αυτής της επιπλέον προθεσμίας, ο καταναλωτής δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση.
Τα παραπάνω δεν εφαρμόζονται εάν η εταιρεία έχει αρνηθεί να παραδώσει τα αγαθά ή εάν η παράδοση εντός της συμφωνημένης προθεσμίας παράδοσης είναι σημαντική, λαμβανομένων υπόψη όλων των περιστάσεων που περιέβαλαν τη σύναψη της σύμβασης, ή εάν ο καταναλωτής έχει ενημερώσει τον προμηθευτή, πριν από τη σύναψη της σύμβασης, ότι η παράδοση απαιτείται να γίνει σε ή μέχρι μία ορισμένη ημερομηνία. Σε αυτές τις περιπτώσεις, εάν η εταιρεία παραλείψει να παραδώσει τα αγαθά κατά τη χρονική στιγμή που συμφώνησε με τον καταναλωτή ή εντός 10 ημερών ο καταναλωτής δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση αμέσως, με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός του, και η εταιρεία υποχρεούται να επιστρέψει, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, όλα τα χρήματα που είχαν πληρωθεί βάσει της σύμβασης.
Ο κίνδυνος απώλειας ή βλάβης των αγαθών μετατίθεται στον καταναλωτή, όταν αυτός ή κάποιο τρίτο μέρος το οποίο ορίζεται σχετικά από τον καταναλωτή και είναι διάφορο του μεταφορέα έχει αποκτήσει τη φυσική κατοχή των αγαθών. Στην περίπτωση που ο μεταφορέας έχει ενταλθεί από τον καταναλωτή να μεταφέρει τα αγαθά και η εν λόγω επιλογή δεν προσφέρθηκε από τον προμηθευτή, με την επιφύλαξη των δικαιωμάτων του καταναλωτή έναντι του μεταφορέα ο κίνδυνος μετατίθεται στον καταναλωτή, με την παράδοση στον μεταφορέα.
Η εταιρεία δεν ευθύνεται στην περίπτωση μη έγκαιρης παράδοσης των προϊόντων λόγω εκτάκτων καιρικών γεγονότων, ή άλλων καταστάσεων οι οποίες καθιστούν αδύνατη την έγκαιρη παράδοση των προϊόντων (πχ απεργίες) ή λόγω λανθασμένης καταχώρησης των στοιχείων του καταναλωτή εξ υπαιτιότητάς του, ή αντικειμενικής αδυναμίας επικοινωνίας με τον καταναλωτή.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Στο forpets.gr έχετε τη δυνατότητα να πληρώσετε με 4 διαφορετικούς τρόπους:

  1. Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα
  2. Στην περίπτωση αυτή γίνονται δεκτές οι χρεωστικές κάρτες Visa, Mastercard, Maestro και Visa Electron. Πρέπει να γνωρίζετε ότι οι ηλεκτρονικές συναλλαγές πραγματοποιούνται μέσω του ασφαλούς συστήματος της τράπεζας EuroBank. Η εταιρεία μας δεν αποκτά πρόσβαση στα στοιχεία των λογαριασμών (αριθμός καρτών, λογαριασμός κ.λπ.)

  3. Τραπεζική Κατάθεση
  4. EUROBANK: 0026 0330 10 0200431880 IBAN: GR80 0260 3300 0001 0020 0431 880
    ΠΕΙΡΑΙΩΣ:57 6110 0387 467 IBAN: GR82 0172 7610 0057 6110 0387 467
    ALPHA BANK: 788 00 2101 130200 IBAN: GR86 0140 7880 7880 0210 1130 200
    ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ:ΙΒΑΝ: GR17 0870 0980 0000 0001 7037 290
  1. PayPal
  2. Εάν επιθυμείτε η εταιρία μας, σας δίνει την δυνατότητα να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω του ασφαλούς συστήματος συναλλαγών που προσφέρει το PayPal.

  3. Αντικαταβολή
  4. Για όσους επιθυμούν υπάρχει η δυνατότητα της πληρωμής με αντικαταβολή όπου η πληρωμή γίνεται από εσάς στον Courier με την παραλαβή της παραγγελίας σας.
    *Η υπηρεσία της αντικαταβολής ισχύει για παραγγελίες που δεν υπερβαίνουν σε αξία τα 200€
    *Η υπηρεσία της αντικαταβολής ΔΕΝ ισχύει για παραγγελίες που αποστέλλονται με Γενική Ταχυδρομική (Κύπρος)

Έξοδα για χρήση μέσων πληρωμής

Η εταιρεία δεν επιβάλλει επιβαρύνσεις στους καταναλωτές για τη χρήση ενός συγκεκριμένου μέσου πληρωμής.

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΕ ΕΛΤΑ Courier

Οι καταναλωτές επιβαρύνονται με την αξία των μεταφορικών, όπως και τυχόν επιπλέον επιβάρυνσης σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή. Εάν η επιλογή του μεταφορικού φορέα είναι η ΕΛΤΑ courier τότε:

  • Απλή αποστολή εντός Ελλάδας 2.40€ έως 3 κιλά και 0.60€ κάθε συν κιλό
  • Παραγγελίες με αντικαταβολή συν 1.40€ στην παραπάνω τιμή
  • Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 24.00€ και κάτω των 15 κιλών (μεικτό ή ογκομετρικό*)

* Το ογκομετρικό βάρος καθορίζεται από τον ακόλουθο υπολογισμό: Μήκος Χ Πλάτος Χ Ύψος σε εκατοστά / 5000 = Oγκομετρικό Βάρος

Λόγω ενημέρωσης με sms από την courier για την άφιξη της παραγγελίας σας είναι απαραίτητη η αναγραφή του κινητού σας τηλεφώνου στα στοιχεία της παραγγελίας.

Το κατάστημα ΕΛΤΑ Courier που σας εξυπηρετεί, υποχρεούται να κρατήσει το δέμα για 15 ημέρες, και να προσπαθήσει να σας βρει 2 φορές στο διάστημα αυτό. Κάθε φορά που δεν σας βρίσκει θα πρέπει να σας αφήνει σημείωμα της απόπειρας παράδοσης.

Στις ελάχιστες δυσπρόσιτες περιοχές που δεν μπορεί να γίνει κατ’ οίκον παράδοση η παραλαβή γίνεται από το κοντινότερο Ταχυδρομείο και πρέπει να το παραλάβετε εσείς. Ελέγξτε αν η περιοχή σας εξυπηρετείται από κατάστημα ΕΛΤΑ Courier στο: http://www.elta-courier.gr/network

Ογκώδη προϊόντα ενδέχεται να έχουν επιπλέον επιβάρυνση.
Η εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει στην περίπτωση αλλαγής της τιμολογιακής πολιτικής της εταιρείας ΕΛΤΑ Courier, και καταβάλλει κάθε προσπάθεια για την έγκαιρη ενημέρωσή σας.
Στην περίπτωση επιλογής διαφορετικού τρόπου μεταφοράς ή άλλης εταιρείας από την ΕΛΤΑ - Courier, ουδεμία ευθύνη φέρουμε ούτε για το κόστος ή του ποσού της αντικαταβολής.

Δωρεάν Μεταφορικά

  • Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 24.00€ και κάτω των 15 κιλών (μεικτό ή ογκομετρικό*)

1. Ισχύουν δωρεάν* μεταφορικά γιαόλα τα προϊόντα που δηλώνουν δωρεάν μεταφορικά και ανήκουν στις

κατηγορίες με ΕΛΤΑ Courier:

  • Σκύλος > Μεταφορά & Διαμονή > Κρεβατάκια
  • Γάτα > Μεταφορά & Διαμονή > Κρεβατάκια

* Το ογκομετρικό βάρος καθορίζεται από τον ακόλουθο υπολογισμό: Μήκος Χ Πλάτος Χ Ύψος σε εκατοστά / 5000 = Oγκομετρικό Βάρος

2. Η προσφορά δωρεάν μεταφορικά ΔΕΝ ισχύει για αποστολές εκτός Ελλάδας ή στην Κύπρο

3. Η προσφορά δωρεάν μεταφορικά ΔΕΝ ισχύει για αποστολές με Γενική Ταχυδρομική

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ Γενική Ταχυδρομική (Κύπρος)

Οι καταναλωτές επιβαρύνονται με την αξία των μεταφορικών, όπως και τυχόν επιπλέον επιβάρυνσης σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή. Εάν η επιλογή του μεταφορικού φορέα είναι η ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ τότε το κόστος αποστολής είναι:

Βάρος (σε κιλά)
Κόστος μεταφορικών (σε Ευρώ)
0-5 kg 9.92 €
5-10 kg 18.6 €
10-15 kg 27.28 €
15-20 kg 37.2 €
20-21 kg 39.06 €
21-22 kg 40.92 €
22-23 kg 43.78 €
23-24 kg 44.64 €
άνω των 24 kg 46.5 €
  • Οι παραγγελίες με Γενική Ταχυδρομική για Κύπρο πρέπει να είναι προπληρωμένες με έναν από τους εξής τρόπους:
    -Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
    -Πληρωμή με Χρεωστική/Πιστωτική Κάρτα
    -Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό
  • Η προσφορά για δωρεάν μεταφορικά ΔΕΝ ισχύει για αποστολές με Γενική Ταχυδρομική.

Πρόσθετες Πληρωμές

Η εταιρεία ενημερώνει ρητά και με σαφήνεια για κάθε πρόσθετη πληρωμή επιπλέον της αμοιβής που συμφωνείται για την κύρια συμβατική υποχρέωση και λαμβάνει τη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή. Σε αντίθετη περίπτωση ο καταναλωτής δικαιούται την επιστροφή αυτής της πληρωμής.

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Ο καταναλωτής διαθέτει προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών κατά την οποία μπορεί να υπαναχωρήσει από την εξ αποστάσεως σύμβασης από τη σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος χωρίς να απαιτείται η αναφορά οποιουδήποτε λόγου και χωρίς καμία επιβάρυνση.


Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει μετά την παρέλευση 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που ο καταναλωτής ή τρίτο μέρος που ενεργεί κατ’ εντολή του, και το οποίο είναι διαφορετικό πρόσωπο από το μεταφορέα έχει αποκτήσει τη φυσική κατοχή των προϊόντων.
Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης επικοινωνήστε τηλεφωνικά στο 2810-223754 είτε στείλτε μας στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο [email protected] είτε μπορείτε να μας το υποβάλετε στη φόρμα επικοινωνίας δηλώνοντας το σαφώς πριν τη λήξη της προθεσμίας προς υπαναχώρηση.

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Η εταιρεία στην περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση θα επιστρέψει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.
Η εταιρεία προβαίνει στην επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που ο καταναλωτής χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν ο καταναλωτής έχει ρητώς συμφωνήσει διαφορετικά και υπό τον όρο να μην επιβαρυνθεί ο καταναλωτής με προκύπτουσες δαπάνες από την επιστροφή των χρημάτων.
Η εταιρεία δεν απαιτείται να επιστρέψει πρόσθετες δαπάνες παράδοσης, καθώς αυτές επιβαρύνουν τον καταναλωτή.
Η εταιρεία έχει το δικαίωμα να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.
Ο καταναλωτής επιστρέφει τα αγαθά ή τα μεταβιβάζει στην εταιρεία ή σε άτομο εξουσιοδοτημένο από την εταιρεία να λάβει τα αγαθά, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε στην εταιρεία την απόφαση του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.
Η προθεσμία τηρείται εάν ο καταναλωτής στείλει πίσω τα αγαθά πριν από την εκπνοή της προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών.
Ο καταναλωτής επιβαρύνεται μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών. Επίσης ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.
Σε περίπτωση υπαναχώρησης προϊόντων τα οποία προσφέρονται από το κατάστημά μας με δωρεάν μεταφορά, τότε ο πελάτης επιβαρύνεται μόνον με την πληρωμή του συνόλου των εξόδων μεταφοράς.
Ο καταναλωτής για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιήσει το προϊόν, να μην έχει αφαιρεθεί κανένα καρτελάκι ή οτιδήποτε άλλο που έχει επάνω του το προϊόν, αλλά να το επιστρέψει στην άριστη κατάσταση, ακριβώς όπως το παρέλαβε, και ακόμη να συνοδεύεται αυτό με όλα τα φορολογικά παραστατικά με τα οποία εστάλη.

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ

Όλα τα προϊόντα μας είναι ελεγμένα και σε άριστη κατάσταση και συσκευάζονται προσεκτικά προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Στην απίθανη περίπτωση που κάποιο προϊόν το οποίο και παραλαμβάνει καταναλωτής έχει κάποιο ελάττωμα τότε υποχρεούται ο καταναλωτής στην άμεση ενημέρωση της εταιρείας (είτε τηλεφωνικά στο 2810-223754 είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected]) δηλώνοντας την επιθυμία για αλλαγή του προϊόντος λόγω ελαττώματος χωρίς καμία επιβάρυνση.


Η εταιρεία άμεσα με την παραλαβή του ελαττωματικού προϊόντος θα αποστείλει εκ νέου άλλο προϊόν ίδιο με το επιστρεφόμενο είτε διαφορετικό προϊόν, ίσης αξίας με αυτό που αντικαθίστανται. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα προϊόντα που αντικαθίστανται να είναι σε καλή κατάσταση και μη χρησιμοποιημένα.

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Η εταιρεία, δεν ευθύνεται για τυχόν βλάβη ή ζημία η οποία θα προκύψει, από την εκτέλεση ή από τη μη εκτέλεση της σύμβασης από την ακύρωση της παραγγελίας, από την καθυστέρηση παράδοσης ή από ανωτέρα βία, εκτός από την περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση όπως αναφέρεται παρακάτω υπό στοιχείο. Επίσης δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για την περίπτωση εξάντλησης των προϊόντων, όμως ενημερώνει για τη διαθεσιμότητα. Η Εταιρεία ευθύνεται μόνο για βαριά αμέλεια και δόλο, σε περίπτωση καθυστέρησης στην παράδοση παραγγελμένων προϊόντων και για πληροφορίες που η ίδια δίνει ή υπηρεσίες που παρέχει μέσω του δικτυακού τόπου της.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που μπορεί να παρουσιασθούν στους χρήστες, όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο ή κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους σε αυτή και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του δικτυακού τόπου. Επίσης, η Εταιρεία δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα αθέμιτες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες, που διατίθενται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός της. Όπου ο παρών διαδικτυακός τόπος εμπεριέχει παραπομπές σε διαδικτυακούς τόπους τρίτων, η εταιρεία δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο των σελίδων αυτών, καθώς και για οποιαδήποτε ζημία ή βλάβη τυχόν προκύψει από τη χρήση τους, καθώς ο επισκέπτης έχει πρόσβαση σε αυτές αποκλειστικά με δική του επιλογή και ευθύνη. Σε εξαιρετικές περιστάσεις απόρριψης μιας παραγγελίας (π.χ. Στην περίπτωση που η εταιρεία θεωρήσει εύλογα ότι πρόκειται περί ψευδούς ή δόλιας παραγγελίας, ή απόσυρσης προϊόντος, ή αφαίρεσης ή επεξεργασίας τυχόν ύλης ή περιεχομένων της ιστοσελίδας ή άρνησης διεκπεραίωσης ή αποδοχής μιας παραγγελίας έπειτα από την αποστολή Επιβεβαίωσης Παραγγελίας είτε πριν από αυτήν, η εταιρεία δεν φέρει την οποιαδήποτε ευθύνη.


ΤΡΟΠΟΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ

Υπάρχει η δυνατότητα επιλογής με την διαδικασία της ηλεκτρονικής παραγγελίας στο forpets.gr τον τρόπο τιμολόγησης δηλαδή απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο για ελεύθερους επαγγελματίες για να έχετε ένα νόμιμο παραστατικό κατά την παράδοση του προϊόντος στο μέρος σας.